Parkering ved Tromsdalen vgs

Alle som parkerer ved skolen må lese regelverket for parkering som er opplyst om på skilt som man passerer på vei inn til skolen. Merk at for å kunne benytte deg av takst for elever og ansatte, så må du ha gyldig parkeringsbevis godt synlig i frontruta, i tillegg til å betale i appen.

Easypark sin logotype - Klikk for stort bilde

Alle som parkerer bil ved skolen må betale med Easypark-appen

I tillegg elever og ansatte ha gyldig parkeringsbevis godt synlig i frontruta.

Merk at kun ansatte kan parkere foran skolen (dette er det tydelig skiltet om).

Parkeringsavgift mellom 08:00 og 16:00 på hverdager. Merk at det, grunnet brøyting, er parkering forbudt mellom kl. 2300-0600 alle dager 1. oktober - 1. mai.

MC: parkerer gratis på egne anviste plasser.

Koder som gjelder i appen er:

Vanlig parkering ved Tromsdalen VGS: Velg takstgruppe 3327 - så velger du ansatt/elev (krever gyldig parkeringsbevis) eller besøkende.

Elbillading (krever gyldig parkeringsbevis for ansatte): Velg takstgruppe 21530. Bilen skal flyttes straks lading er ferdig.

Mer:

Alternativt kan man betale med mynt på automat (som står ved idrettshallen). Automaten tar norske mynter i følgende valører: 20 kr, 10 kr, 5 kr og 1 kr. Merk at automaten ikke tar kort!

Ansatte/elever med gyldig parkeringsbevis velger knapp for ansatt/elev og betaler kr. 8 pr. time og parkerer den tid som det er betalt for, maks kr.60,- pr. dag.

Besøkende betaler kr. 20 pr. time og parkerer den tid som det er betalt for.

HC-Parkering:  Alle med HC-kort utstedt av Tromsø kommune parkerer gratis på HC-parkering.

Uniformerte TFFK tjenestebiler eid av Troms fylkeskommune parkerer gratis på alle oppmerkede parkeringsplasser. Ellers så gjelder samme regler for egne uniformerte kjøretøy som for andre mht. ulovlig parkering.